سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵۵ درصدی هوای پاک در اراک

روز‌های پاک هوای شهر اراک ۵۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، تعداد روز‌های پاک هوای شهر اراک دردو ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش یافت.

رضا میرزایی مدیر کل حفاظت محیط زیست مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در ۲ ماهه اول امسال تعداد روز‌های پاک کلانشهر نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش یافته است.

میرزایی با بیان اینکه تعداد روز‌های هوای پاک در ۲ ماهه اول امسال به ۴۴ روز پاک رسیده که نمایانگر بهبود کیفیت هوای استان مرکزی است افزود: این تحقق نیافته مگر اینکه واحد‌های صنعتی و بعضی از مردم رفتار بهتری با محیط زیست داشتند.

او با اشاره به میزان درصد آلودگی آلاینده‌ها اضافه کرد: این اعداد قرار بوده با تهیه سیاهه انتشار و بازنگری طرح جامع کاهش آلودگی اراک منتشر شود که متاسفانه به دلیل بحث بیماری کرونا چند ماهی به تعویق افتاده و ان شاء الله بتوانیم در نیمه اول امسال این آمار را به صورت صحیح از سوی مرجع دانشگاهی مسئو ل انجام طرح به مردم اعلام کنیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست مرکزی بیان کرد: امسال به دلیل اینکه برگزاری تجمعات ممنوع شده برنامه‌های هفته محیط زیست بیشتر در فضای مجازی اطلاع‌رسانی می‌شود و برگزاری مسابقات هم به صورت مجازی است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: هوای اراک ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.