سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان خریداری شد

مدیر داخلی بیمارستان آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان، از خرید یک دستگاه اکسیژن ساز در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ولید کوتی، مدیر داخلی بیمارستان آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان، گفت: یک دستگاه اکسیژن ساز سنترال به عنوان دستگاه دوم و کمکی در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان که  در حال حاضر مختص بیماران کرونایی است، به منظورجبران کمبود اکسیژن مدیکال بیمارستانی با اعتبار ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان از منابع داخلی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خریداری شد.

او افزود: با راه اندازی این دستگاه اکسیژن ساز جدید و پیشرفته  تمامی واحدها و بخش های بیمارستان از اکسیژن مطلوب که دارای فشار مناسب است، بهره مند میشوند.

مدیر داخلی بیمارستان آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان ادامه داد: پیش از این ، اکسیژن بیمارستان  از طریق  دستگاه اکسیژن سازقدیمی و کپسول تهیه و تامین می شد اما با راه اندازی این سیستم علاوه بر حذف حمل و نقل روزانه  کپسول، افت یا افزایش فشار اکسیژن نیز به حد مطلوبی خواهد رسید.

ولیدکوتی در پایان تصریح کرد: اکسیژن یکی از عناصر حیاتی برای بیماران است، کلیه بیماران مبتلا به امراض قلبی، ریوی، پیوندی، بیماران مجروح شیمیایی و تمامی عملهای جراحی و بیماران کرونایی نیازمند اکسیژن بیمارستانی هستند.

انتهای پیام/ ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.