سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تلاش برای یافتن مفقود شدگان شناور بهبهان همچنان ادامه دارد

یک مقام مسئول در سازمان بنادر خبر داد: تا کنون خبری از ۲ تن از مفقودشدگان شناور بهبهان وجود ندارد و جستجو همچنان ادامه دارد.

نور الله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تلاش برای جستجوی مفقود شدگان شناور بهبهان همچنان توسط نیروهای ناجی ادامه دارد، گفت: فعلا هیچ اثری از مفقود شدگان وجود ندارد و شناورهای نجات در حال جستجو هستند.

او ادامه داد: سازمان بنادر و دریا نوردی در حال پیگیری برای بازگرداندن ۴ نفر از نجات یافتگان است و این افراد به زودی به کشور باز می‌گردند.


بیشتر بخوانید: هماهنگی برای بازگشت خدمه نجات یافته بهبهان به ایران/فیلم‌های منتشر شده صحت ندارد 


مدیر کل بنادر و دریا نوردی خرمشهر اظهار کرد: اولویت اصلی ما پیدا کردن ۲ تن از مفقود شدگان است و برنامه بعدی ما خارج کردن شناور از زیر آب‌های کشور عراق است.

اسعدی بیان کرد : بررسی های کارشناسانه برای یافتن علت حادثه در حال انجام است و جلسات و کمیسیون‌های حادثه در حال فعالیت است.

او یاد آور شد: شناور حادثه دیده «بهبهان» که بامداد روز گذشته در آب‌های ساحلی عراق در نزدیکی بندر ام قصر این کشور غرق شد ٧ سرنشین داشت که یک سرنشین تاکنون فوت شده و دو نفر دیگر مفقود شده‌اند.از این تعداد ۴ نفر نیز توسط نیرو‌های امداد و نجات دریایی عراق نجات یافتند.

این مقام مسئول  یاد آور شد: در این حادثه متاسفانه جمال مطرقی فوت شد و جسد او نیز از آب خارج شد و دو سرنشین دیگر به نام‌های موسی مزرعاوی از ایران و بیشت نیرمال تبعه هندی مفقود شدند که عملیات جستجو و نجات برای یافتن اثری از آن‌ها از صبح امروز تاکنون در حال انجام است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: در این حادثه عبدالشهید شویرد حمیداوی، عبدالزهرا حاکمی، محمد عثمانی و علی عامری پور نجات یافتند.

گفتنی است، شب گذشته شناور باری بهبهان که مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر به بندر ام القصر عراق می‌برد در کانال آبی خور عبدالله و در محدوده آب‌های عراق غرق شد و تیم تجسس و نجات ایران و عراق به صورت مشترک در حال یافتن اثری از دو مفقود این سانحه هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.