سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی نخستین کاریابی الکترونیکی استان همدان

رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از راه اندازی نخستین کاریابی الکترونیکی به نام جاب و کار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قهرمانی، رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: در حال حاضر استان همدان دارای ۱۸ کاریابی غیر دولتی، یک کاریابی الکترونیکی و یک کاریابی بین المللی است که وظیفه شناسایی فرصت‌های شغلی موجود در استان را به عهده دارند.

قهرمانی در خصوص فرآیند کار در کاریابی‌ها افزود: فرآیند کار در کاریابی‌های غیر دولتی به صورت مراجعه حضوری و دامنه فعالیت کاریابی‌ها در سطح استان است و کارجویان با مراجعه به کاریابی‌ها از فرصت‌های شغلی موجود آگاه و بنا به شرایط خود و شرایط اعلامی کارفرما به فرصت‌های شغلی معرفی می‌شوند.

او با اشاره به این که گسترش فضای مجازی این روز‌ها همه ابعاد زندگی انسان را از سطح روابط اجتماعی تا ایجاد اشتغال در برگرفته است، گفت: تمامی فرآیند فعالیت کاریابی الکترونیکی به صورت غیر حضوری و در بستر اینترنت شکل می‌گیرد و متقاضیان با مراجعه به سایت کاریابی الکترونیکی نسبت به ثبت رزومه خود اقدام می‌کنند؛ با توجه به این که دامنه فعالیت کاریابی الکترونیکی در سطح کشور است کارجویان به فرصت‌های شغلی زیادی دسترسی دارند.

قهرمانی بیان کرد: تمامی فعالیت‌های کاریابی‌های استان زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این اداره کل فعالیت‌های کاریابی‌ها را به صورت مستمر رصد می‌کند.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: همدان ، کاریابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.