سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایگانی مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از نحوه نظارت بر قیمت محصولات لبنی در بازار

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره نحوه نظارت بر قیمت محصولات لبنی در بازار توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره افزایش قیمت محصولات یک شرکت تولیدکننده لبنیات اظهار کرد: مجوز افزایش قیمت محصولات از جمله لبنیات باید از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان صادر شود.

او با بیان‌ اینکه این افزایش قیمت تخلف است، گفت: هر ساله از ابتدای سال شاهد افزایش قیمت تحمیلی برخی از محصولات از سوی کارخانجات هستیم.

رایگانی افزود: در این مواقع می‌طلبد متولیان امر در سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از ابتدای سال روند افزایش قیمت را به صورت قانونی به تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و مراجع رسیدگی اعلام‌کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه آنچه که در حال حاضر شاهد هستیم این است که کارخانجات قیمت را بالا می‌برند و بعد از آن در مورد آن بحث و بررسی صورت می‌گیرد، ادامه داد: از نگاه ما این عمل گرانفروشی است و ما منتظر اعلام تخلف از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان هستیم.

رایگانی گفت: در مقاطعی که همکاران ما در سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعلام تخلف کردند، به جرم‌های سنگینی رسیدگی شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.