سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجمن عکاسی کانون پرورش فکری در فضای مجازی فعال است

فعالیت‌های انجمن عکاسی «روزنه» کانون پرورش فکری استان در فضای مجازی ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خوش‌جام کارشناس عکاسی و طرح گرافیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: چهارمین نشست انجمن عکاسی کانون پرورش فکری استان با عنوان «روزنه» در فضای مجازی برگزار شد.

او افزود: این نشست مجازی که با موضوع «یک سؤال و ۶ راز عکاسی» در فضای مجازی برگزار شد، با طرح یک سؤال از نوجوانان که چرا عکاسی می‌کنیم، کار را آغاز کرد و اعضا هر کدام نظرات خود را در رابطه با این موضوع بیان کردند.

خوش جام اظهار داشت: در ادامه پیرامون موضوع نشست، مباحث، نگاه عکاسانِ، تشخیص فوری موقعیت عکاسی، تشخیص و بیان احساس را برای ۷۰ عضو نوجوان علاقه‌مند به عکاسی شرکت کننده در این کارگاه تشریح شد، همچنین در بخش دیگری از نشست مواردی چون، تکراری نبودن زاویه دید، نگاه شاعرانه و انتخاب المان‌های مناسب تصویری به نوجوانان شرکت کننده ارائه گردید.

کارشناس عکاسی و طرح گرافیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با بیان اینکه چهارمین نشست انجمن عکاسی کانون استان با حضور مامک یحیی پور رئیس گروه هنر‌های تجسمی کانون کشور، کارشناس هنری و نماینده انجمن عکاسی استان و جمعی از مربیان علاقه‌مند به عکاسی برگزار گردید، با ارائه نمونه عکس و کلیپ برای تفهیم بهتر موضوع «یک سؤال و ۶ راز عکاسی» و پرسش و پاسخ بین اعضا و مدرس کارگاه، پایان یافت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.