سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری برای احداث اورژانس جدید بیمارستان گتوند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: پیگیری‌ها برای احداث اورژانس جدید بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون انجام شده، اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور زمان شروع مشخص نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هومن کلانتری مدیر شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: بخش اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان از لحاظ ساختاری مناسب نیست و پیگیری‌ها برای احداث اورژانس جدید انجام شد.

او با بیان اینکه  با توجه به شرایط اقتصادی کشور زمان شروع مشخص نیست افزود:  گتوند در سال‌های گذشته مشکلات زیرساختی زیادی داشت و از لحاظ درمانی و بهداشتی از امکانات بخش معمولی محروم بود.

کلانتری بیان داشت: متخصص طب اورژانس وجود نداشت  و با پیگیری‌های صورت گرفته،بخش‌های اورژانس با حضور متخصصان طب اورژانس و همچنین ستاد اعزام فوریت‌های پزشکی و آمبولانس‌ها تقویت شدند و در این مدت نیز دانشگاه علوم پزشکی پذیرای بیماران شهرستان بود و تاکنون مشکلی از نظر بستری بیماران در بیمارستان بزرگ دزفول وجود نداشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند تصریح کرد: بخش‌های آی سی یو، سی سی یو و بخش سی تی اسکن براساس نظام سطح بندی به گتوند تعلق نمی‌گیرد و با پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول و صدور مجوز، بخش‌های مراقبت‌های ویژه و بخش اطفال به همت خیران در حال ساخت است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.