سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی ۱۱ ساعته نیرو‌های هلال احمر؛

در آتش سوزی‌های جنوب و شرق استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی و تلاش ۱۱ ساعته نیروهای جمعیت هلال احمر در مهار آتش سوزی‌های منطقه جنوب و شرق استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی و تلاش ۱۱ ساعته نجاتگران و امدادگران این جمعیت در مهار آتش سوزی‌های منطقه جنوب و شرق استان کرمان خبر داد. 

 او افزود: در طی ۲ روز گذشته، نیرو‌های امدادی هلال احمر شهرستان‌های عنبرآباد، بم و جیرفت با عنوان تیم‌های پشتیبان در مناطق آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه دهبکری بم، ارتفاعات جبالبارز و امجد سرطاقین عنبرآباد در مهار آتش سوزی امدادرسانی کردند.

 فلاح با اشاره به وقوع آتش سوزی در منطقه سرطاقین واقع در ۱۰۰ کیلومتری عنبرآباد، بیان کرد: امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهرستان به مدت ۵ ساعت در مهار آتش سوزی امدادرسانی کردند.

او با اشاره به وقوع آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه دهبکری بم و ارتفاعات جبالبارز جیرفت تصریح کرد: ۴ تیم از نیرو‌های امدادی شهرستان‌های بم و جیرفت به محل حادثه اعزام شدند و در مهار آتش سوزی به مدت ۶ ساعت همراه با سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه امدادرسانی کردند.

 انتهای پیام/ م 

برچسب ها: هلال احمر ، آتش سوزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.