سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارایه مشاوره تغذیه به مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در مهر

همه مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در شهرستان مهر، مشاوره تغذیه‌ای دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسوول واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان مهر، از ارایه بیش از ۳۵۹ مشاوره تغذیه از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سکینه ابراهیمی با اشاره به اینکه در شرایط شیوع بیماری کووید۱۹ امکان مراجعه حضوری افراد به مراکز خدمات جامع سلامت محدود شده است، گفت: مشاوره‌های تغذیه‌ای در زمینه‌های چاقی، دیابت و پیش دیابت، فشارخون بالا و چربی خون به صورت تلفنی به بیماران و مردم شهرستان ارایه می‌شود.

او اضافه کرد: در زمان بحران کرونا، وضعیت تغذیه‌ای کودکان دچار اختلال رشد و زنان باردار دچار وزن گیری نامطلوب، از سوی واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، با دقت و حساسیت بیشتری مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد.

این کارشناس تغذیه ادامه داد: از مشاوره‌های ارایه شده، ۲۳ مورد مشاوره تلفنی و دو مورد مشاوره حضوری در خصوص آموزش نکات تغذیه‌ای به بیماران مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان مهر است که به این ترتیب همه مبتلایان به این بیماری، مشاوره تخصصی تغذیه دریافت کردند.

مسوول واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان مهر افزود: علاوه بر ارایه مشاوره تغذیه‌ای رایگان از سوی کارشناس واحد بهبود تغذیه، در بازدید‌های مشترک با واحد‌های بهداشت محیط و بهداشت مدارس بر رعایت فاصله گذاری هوشمند و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و تغذیه‌ای در رستوران ها، مدارس و ادارات نیز نظارت می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.