سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در شهرستان آبادان

مدیرسازمان برق آبادان از افزایش مصرف برق به نسبت سال گذشته به دلیل حضور مردم در منزل و نرفتن به سفر در ایام تعطیلات مدارس خبر داد.

ناصری مدیر سازمان برق آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: با راه اندازی مرکز پایش انرژی و رصد نمودن کلیه مشترکان دیماند سعی در کنترل مصرف، درساعات پیک مصرف را داریم همچنین برای مشترکین پرمصرف اخطاریه صادرخواهد شد و درصورت عدم رعایت اقدام به قطع برق خواهیم کرد.

او با توصیه به مصرف کنندگان برق و مدیریت نمودن مصرف افزود: درساعات پیک مصرف از ساعت ۱۳ تا۱۸ و از ۲۰ تا۲۳ ما را درخدمات رسانی مطلوب به مردم و پایدار نمودن برق همکاری لازم را انجام دهید و نیز از استفاده وسایل پرمصرف مانند اتو ، لباسشویی و غیره در ساعات پیک اجتناب کنید.

مدیر سازمان برق آبادان  خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه تنها درآمد شرکت توزیع نیروی برق ، فروش انشعاب و فروش انرژی است همچنین بدون وصول این منابع نمیتوان نسبت به تهیه تجهیزات و نگهداری شبکه نیز ارائه خدمات مطلوب اقدام نمود ، تقاضا میشود با پرداخت به موقع مبلغ مصرفی برق در زمان مقرر ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.