سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجم پی اس وی آیندهوون، جدیدترین جایگزین آزمون در ناپولی

رسانه‌های اروپایی ادعا کردند تیم فوتبال ناپولی تصمیم دارد به جای جذب ستاره ایرانی زنیت، مهاجم پی اس وی آیندهوون را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت هلندی فوتبال ۴ یو، ایتالیایی ادعا کرد با توجه به این که انتقال سردار آزمون از زنیت و اوسیمهن از لیل به ناپولی تابستان امسال امکان پذیر نیست، این باشگاه ایتالیایی تصمیم دارد برای تقویت خط حمله خود مهاجم پی اس وی آیندهوون را به خدمت بگیرد.

طبق گفته‌های رسانه‌های مختلف ایتالیایی، ناپولی امیدوار است تابستان امسال درباره انتقال دونیل مالن با PSV به توافق برسد. آن‌ها به مهاجم تیم آیندهوون که تا آن زمان از بند مصدومیت جدی بهبودی می‌یابد، اطمینان دارند.

این باشگاه ایتالیایی در حقیقت اولویت‌های مختلفی شامل ویکتور اوسیمهن (لیل) و سردار آزمون (زنیت سن پترزبورگ) داشت، اما به نظر نمی‌رسد انتقال این ۲ مهاجم تابستان امسال به ناپل امکان پذیر باشد.

چیرو وناتاتو خبرنگار روزنامه رای، به Calciopoli۲۴ گفته است که مالن ۲۱ ساله یک جایگزین جدی است. نشانه‌هایی وجود دارد که ناپولی به این بازیکن علاقه‌مند است. جذب اوسیمهن و آزمون بسیاردشوار خواهد بود، بنابراین ناپولی تصمیم گرفته است که نگاه خود را به هلند معطوف کند.

او گفت: از لحاظ فنی قبلاً توافقاتی به وجود آمده، اما از نظر مالی باید مجدداً به توافق برسند. PSV پنجاه میلیون یورو به علاوه پاداش می‌خواهد، اما این تنها اولین چالش‌ها هستند.

آث میلان نیز با مالن در ارتباط است.


بیشتر بخوانید:

 روسیه، لیگ فوتبال را با حضور تماشاگران آغاز می‌کند

میلان هم به جمع مشتریان آزمون اضافه شد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.