سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عالیشاه: امیدوارم لیگ برتر برگزار شود/ حال بازیکنان کرونایی خوب شده است!

هافبک پرسپولیس تهران درباره شرایط مختلف و ادامه لیگ برتر فوتبال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ‌ها و خودش بیان کرد: خدا را شکر اکثر بازیکنان شرایط خوبی دارند و هرچند لیگ و تمرینات گروهی بیشتر از ۲ ماه تعطیل بود، اما نشان دادند که حرفه‌ای هستند و آمادگی خوبی داشتند. بازیکنان به ورزش خود اهمیت می‌دهند و با آمادگی خوبی برگشتند.

او افزود: در تمرینات هفته‌های گذشته هم شرایط خوب بود و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های ابتدایی شرایط خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. مجموعه بدنسازی خوب است و پس از تمرینات پرفشار، ریکاوری کردیم و شرایط خوب است.

عالیشاه ادامه داد: امیدوارم تمهیداتی نیز بیاندیشند که پرسپولیس از مشکلات مالی دربیاید و صدمه نبیند. بازیکنان شرایط خوبی دارند و برای شروع لیگ آماده هستند. امیدوارم باز‌ها برگزار شود و تمام لیگ‌های دنیا آغاز شده اند و لیگ شان را ادامه می‌دهند. اگر هم لیگ برگزار نشود باید پرسپولیس قهرمان اعلام شود، اما تمام مجموعه پرسپولیس دوست دارند بازی‌ها ادامه داشته باشد و در زمین قهرمان شویم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم ویروس کرونا دست از سر ایران بردارد و جام را مقابل هواداران بالای سر ببریم. من فکر می‌کنم سازمان لیگ باید یک آزمایشگاه خاص را انتخاب می‌کرد و تمام تیم‌ها در آن آزمایشگاه آزمایش می‌دادند تا مشکلی پیش نیاید و فکر می‌کنم حال کسانی که هم کرونا گرفتند خوب شده و توانستند تمرینات شان را ادامه دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.