سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشجویان دانشگاه آزاد در محل سکونت خود امتحان دهند

روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد ماهشهر اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد می‌توانند برای امتحانات پایان ترم، در واحد دانشگاهی محل زندگی خود و یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاه حضور یابند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر اعلام کرد:  براساس تصمیم اتخاذ شده در هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور جلوگیری از تردد‌های غیرضرور و رفاه حال دانشجویان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت شرکت در امتحانات پایان ترم، در واحد دانشگاهی محل زندگی خود و یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت خود حضور یابند و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی اصلی خود ندارند.

لذا دانشجویان شاغل به تحصیل در سایر واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی (به غیر از دانشجویان واحد‌های استان خوزستان که امتحانات آن تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است) و متقاضی برگزاری امتحانات خود در واحد ماهشهر هستند، بایستی پیش از شروع امتحانات ترم جاری، به واحد ماهشهر مراجعه نموده، با ارائه پرینت انتخاب واحد و زمان‌بندی امتحانات (کارت ورود به جلسه)، درخواست خود مبنی بر حضور در جلسات امتحانی در این واحد را ارائه کنند.

بر این اساس، سؤالات امتحانی، همان سؤالات واحد مبدأ خواهد بود که با ارسال به واحد دانشگاهی مورد نظر دانشجو، جهت برگزاری امتحان در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.