آتو پایلوت برای خلبان هاست سیستم مورد نظر آتو درایو هست
رسول
۰۸:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
تا حرف از ماشین میاد همه باید یه مثال از پراید بزنن
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
پراید که از این آپشنا نداره دگ.نه؟؟؟
M.m.a
۲۲:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
اتوپایلوت سمند خیلی دقیق تر است.
امیررضا
۲۱:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
احتمالا تو جاده های ایران رانندگی می کرده!
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
الحمدالله خودرو های داخلی از این چیزا نداره
جعفر
۲۰:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
والله الکی جوو. ندین این ماشین درمرحله ازمایش بوده اینکه دیگه نیازبه برسی ومتلک انداختن نداره ازدوربین کارگذاشته درماشین معلومه که دارن ماشین درشرایط طبیعی امتحان میکنن،
ابولفضل
۱۹:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
یارو نمیگه که نباید هیچ خودرویی داشته باشه داره از حوادثس که میتونه داشته باشه میگه
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
فرمایشات شما درست اما با وجود غیر کارشناسی و قانونی با ترمز ناگهانی دود از چرخاش بلند شد چون سیستم ضد قفل بودیه لحظه رها شد اماعالی واکنش نشون داد
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
اولا . این مانع در اتوبان غیر کارشناسی و مردود میباشد ؛ دوما خیلی هم خوب جواب دادوبا یک ترمز بی نظیر زود دست به کارشد واز سرعت ماشین به اندازه قابل توجه کاسته شد .عالی بود
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
نتیجه گیری : با همین فناوری های قدیمی کار کنیم بهتره ، نیازی به فناوری های جدید نداریم. زنده باد ایران و ایرانی مرگ بر آمریکا و اسرائیل.
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
گاری هایی مثل پراید خوبه
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
والا ربطی به اتو پایلوت نداره. هرکی بود میزد
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
اول کمی تعقل نما بعد کامنت بذار
اون طرف ماشینو رو پایلوت گذاشته بود و خوابیده یا در حال استراحت بود اما ظاهرا در تجزیه و تحلیل سیستم شناسایی اتو پایلوتش خطا رخ داده
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
این ماشین باید می ایستاد با توجه به گفته مسئولان تسلا
javad
۲۱:۳۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
پس خدا رو شکر میکنیم که خودرو های داخلی ما مخصوصا پراید اتوپایلت نداره
اون طرف ماشینو رو پایلوت گذاشته بود و خوابیده یا در حال استراحت بود اما ظاهرا در تجزیه و تحلیل سیستم شناسایی اتو پایلوتش خطا رخ داده