سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش خوزستانی‌ها در جشنواره ملی مجازی شاهنامه‌خوانی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: ۳ کودک و نوجوان خوزستانی نفرات برگزیده جشنواره ملی مجازی شاهنامه‌خوانی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: برگزیدگان جشنواره ملی مجازی شاهنامه‌خوانی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند که در این میان ۲ کودک و یک نوجوان خوزستانی، رتبه‌های برتر این جشنواره را به دست آوردند.

او افزود: ترنم علی‌پور عضو نوجوان کانون پرورش فکری شهرستان رامهرمز در بخش نقالی گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال، برگزیده جشنواره ملی مجازی شاهنامه‌خوانی شد.

کیانی اظهار داشت: المیرا موری و النا طهماسبی نژاد دیگر نمایندگان استان خوزستان از شهرستان شوشتر، در بخش شاهنامه‌خوانی گروه سنی ۷ تا ۱۱ سال به‌عنوان برگزیدگان این جشنواره ملی معرفی شدند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ادامه داد: جشنواره ملی شاهنامه خوانی به همت اداره کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، مرکز صدا و سیمای استان چهار محال و بختیاری و مرکز شاهنامه خوانی و شاهنامه پژوهی فارسان به صورت مجازی برگزار شد و از مجموع ۳۱۳ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره مجازی در مرحله نخست، ۱۵۷ اثر و در مرحله نهایی ۲۳ اثر شاهنامه‌خوانی، نقالی، قصه‌گویی و آواز در رده‌های سنی مختلف برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر معرفی شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.