سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت تونل ضدعفونی‌کننده افراد به همت پژوهشگران دانشگاه الزهرا (س)

پژوهشگران دانشگاه الزهرا (س) در راستای مقابله با ویروس کرونا و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، موفق به ساخت تونل ضدعفونی‌کننده افراد شدند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پژوهشگران دانشگاه الزهرا (س) در راستای مقابله با ویروس کرونا و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، موفق به ساخت تونل ضدعفونی‌کننده افراد شدند.

فرایند ضدعفونی کردن این گیت‌ها به شکلی طراحی شده است که زمانی که افراد از آن عبور می‌کنند، بدن آنها با موارد ضد عفونی‌کننده مورد مه‌پاشی قرار می‌گیرد که این امر به از بین رفتن آلودگی از سطح بدن افراد می‌انجامد.


بیشتر بخوانید: روشی متفاوت برای کاهش تقلب در امتحانات مجازی دانشگاه الزهرا (س)


همچنین در این دستگاه از سنسورهای حرکتی استفاده شده که این امکان را فراهم می‌کند که تنها در زمان عبور افراد از این گیت‌ها، فرایند ضدعفونی‌کنندگی صورت پذیرد که این خود باعث صرفه‌جویی در مصرف مواد ضدعفونی کننده می‌شود.

از قابلیت‌ها و امکانات این گیت ضد عفونی‌کننده می‌توان به طراحی زیبا، ضدعفونی کردن کامل افراد به هنگام گذر از گیت، تعبیه نازل‌های مه‌پاشی در زوایای مناسب، مصرف بهینه مواد ضدعفونی کننده با تعبیه سنسورهای حرکتی، مقرون به صرفه‌بودن در مقایسه با دستگاه‌های موجود در بازار، مناسب جهت عبور سریع عابران از تونل، اجرا و راه‌اندازی سریع و مه‌پاشی با سرعت بالا اشاره کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.