سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نان‌هایی از جنس مهربانی

نانوایی در شهر کرمان با پخت و توزیع نان‌های مهربانی به نیازمندان توانسته تا حدودی بخشی از مشکلات زندگی آن‌ها را برطرف کند.

محمد نوروزی نانوا ،نانوایی امیرالمونین شهر کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: من ۳۰سال دارم و اهل گلباف و ساکن کرمان هستم و خدمتگذار‌ی نانوایی امیر المومنین (ع)را عهده دارم.

او افزود: حدود ۶تا ۸ماه است بنده نان مهربانی را در نانوایی پایه گذاری کردم، اولش از محل خودمان شروع شد کم کم به لطف پروردگار استقبال بیشتری از این کار شد که نیازمندان بیشتر از جاهای مختلف شهر مراجعه کنند و نان مورد استفاده شان را از ما بگیرند.

نوروزی بیان داشت: بعد از آن جریان کار را با امام جماعت مسجد امیر المؤمنین در میان گذاشتم که قبل از کرونا بود و آن‌ها با کمک بچه‌ها فرهنگی مسجد افراد بیشتری را شناسایی و معرفی کردند که باعث افتخاری برای ما هم بود تا بتوانیم نان مهربانی بیشتری به دست نیازمندان برسانیم.

او تصریح کرد: جریان ویروس کرونا که پیش آمد دیدم خیلی‌ها واقعا زندگیشان تحت تاثیر قرار گرفت و تصمیم گرفتم که کار را بیشتر پیش ببرم البته به کمک خیرین عزیز و به همین خاطر بنر و کارت چاپ کردم و در فضای مجازی در گروه ها و کانال‌های مختلف آگهی زدم که نیازمندان واقعی هر جا شهر که هستند، قدم بر چشم ما بگذارند و نانی که می خورند نان مهربانی باشد و آن را از ما بگیرند، حتی اگر واقعا رفت و آمدشان سخت است نان خود را هفته‌ای تهیه کنند.

نوروزی گفت: حدود چند روز پیش بود که دیدم هنوز جا دارد برای نفرات بیشتر، حدود ۳۰۰تا کارت چاپ کردم که پخش شود و تصمیم بر این شد که با نام خدا و یا علی گفتن آگهی درستی زدم با توضیحات کامل تو گروه نیازمندان کرمان که حدود ۸هزار نفر عضو دارد به اشتراک بگذارم.خداراشکر استقبال خوبی شد هم از طرف مدیر گروه هم مردم و هم خیران و خلاصه همه چیز خوب پیش رفت شماره‌ای هم که روی کارت‌ها زدم، چون بعضی‌ها نمی توانند بیایند مثلا مریضند و می‌توانند تماس بگیرند و نماینده‌ای بفرستند که نانشان را دست آن‌ها بدهیم و برایشان ببرند.

این نانوا مهربان گفت: و در آخر هم عرض می‌کنم که خداوند این نعمتی که بهمان داده، این خادمی که بهمان عطا کرده را به حق امیر المؤمنین که نانوایی به نام آقا است از ما نگیرد و کمکمان کند تا زنده هستیم بتوانیم این کار که با نام (نان مهربان) است، ادامه دهیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.