سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل:

پروژه راه آهن میانه اردبیل مشکل تامین اعتباری ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: پروژه راه آهن میانه اردبیل از لحاظ تامین اعتبار و نقدینگی مشکلی ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تلاش استاندار اردبیل و پیگیری‌های صورت گرفته و همت شرکت ساخت و توسعه راه آهن کشور، پروژه راه آهن استان بموقع تامین مالی می‌شود و عملیات اجرایی آن به سرعت ادامه دارد.

او با بیان اینکه در جریان بازدید معاون ساخت و توسعه راه اهن کشور بر افزایش حجم عملیات اجرایی برای جبران عقب ماندگی از زمانبندی تکمیل و بهره برداری از این پروژه عظیم تاکید شد، افزود: طبق توافقات بعمل آمده با پیمانکاران و مشاورین طرح با افزایش شیفت کاری و دستگاه‌های سنگین زیرسازی کل پروژه تا پایان امسال تکمیل می‌شود و قطعاتی هم که در مرحله ریل گذاری هستند، همزمان با قطعات زیرسازی عملیات ریل گذاری ادامه می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: تلاش می‌شود در فصل کاری امسال و قبل از شروع فصل سرما، این پروژه به نقطه مطلوبی از برنامه ریزی اجرایی خود برسد.

معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور نیز گفت: تمدید قرارداد پیمانکاران منوط به پیشرفت مطلوب عملیات اجرایی است و در این خصوص با کسی مماشات نداریم.

خطیبی بیان کرد: برنامه شرکت ساخت و توسعه ریلی کشور، افتتاح و بهره برداری از پروژه راه آهن اردبیل در سال آتی است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.