سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو عملیات نجات بخش اورژانس هوایی البرز

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: اورژانس هوایی البرز در دو عملیات نجات بخش ، دو بیمار بدحال را از شهرستان طالقان به مراکز تخصصی درمانی در کرج انتقال داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایی، رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: در روز گذشته دو بیمار بد حال توسط اورژانس هوایی خدمات دریافت کردند.

بابایی افزود: عملیات اول ساعت ۹:۱۰ صبح روز گذشته سه‌شنبه، ۱۳ خرداد رقم خورد، خانم ۶۰ ساله با علائم سکته مغزی و کاهش هوشیاری از شهرستان طالقان به بیمارستان شهید رجایی کرج منتقل شد.

او گفت: در پی بروز حادثه دلخراش دیگری که حوالی ساعت ۱۷:۳۰ در روستای ورکش واقع در شهرستان طالقان رخ داد، آقای ۴۷ ساله حین عملیات راهسازی، در اثر سقوط دستگاه غلطک دچار آسیب‌های شدید در ناحیه سر و گردن و اندام تحتانی شده بود که با اعلام حادثه به اورژانس، نزدیک‌ترین آمبولانس به محل اعزام شد و کارشناسان عملیاتی به محض رسیدن به محل، اقدامات درمانی لازم را آغاز کردند.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز افزود: به منظور انتقال هر چه سریع‌تر به مرکز درمانی جراحی تخصصی، در دومین عملیات اورژانس هوایی، فرد مصدوم در کمترین زمان ممکن به بیمارستان البرز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.