سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در البرز

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان مسلح در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در اوایل خرداد ماه جاری از منزل یک شهروند در منطقه گرمدره شهرستان کرج از سوی سرنشینان ۲  خودروی سواری ۲۰۶و پرشیا با توجه به حساسیت موضوع تیمی ازاداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز موضوع را به صورت ویژه دردستور کارخود قرار دادند.

 رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: ماموران با انجام اقدمات ویژه پلیسی و اظهارات شاکی یکی ازسارقان را شناسایی و طی استعلام از سوابق کیفری نامبرده مشخص شد که او یکی از متهمان سابقه دار است و در حال حاضر دراستان تهران سکونت دارد.

سرهنگ نادربیگی گفت: با دریافت نیابت قضایی نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه به همراه ۲ هم دستش که خانم بودند در یکی از شهرهای استان تهران دستگیر و دربازرسی ازمخفیگاه آن ها ۲ قبضه سلاح گرم ، تعدادی سلاح سرد، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که دارای سابقه سرقت بود و مقادیر کالای سرقتی کشف شد.

او افزود: متهمان تاکنون به ۵۰ فقره سرقت خودرو منزل درمناطق مختلف استان البرز و تهران اعتراف کردند. 

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
هرگز نمیتونید احساس خانم خانه، کودکان یا حتی تمام خانواده در کنار یکدیگر را مجسم کنید وقتی داخل خونه در حال استراحت هستند که سارقین با دیلم یا پیچگوشتی درو بار میکنند و یا حتی تحت عناوین مختلفی زنگ میزنند و تا درو باز کردید هجوم میارن داخل.

پس دوراندیش باشید. فکر نکنید این مشکلات فقط مال همسایه است. برای غیر ممکن کردن ورود سارقین از طریق دیلم زنی یا توپی زنی، یک قفل ضد دیلم روی در نصب کنید که سارقین بدون هیچ اما و اگری نتونن وارد شوند و برای سرقتهایی که خود شما درو برای سارقین باز میکنید، یک گاوصندوق ضد دیلم مجهز به قفل ضد زورگیری تو خونه داشته باشید و تمام اموال و اسناد با ارزش را داخل اون گاوصندوق بذارید و آسوده زندگی کنید
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سارقین که روح نیستند از وسط دیوار عبور کنند اموالتون را سرقت کنند