سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی بیش از ۱۵۰۰ باشگاه خصوصی و اماکن ورزشی در اردبیل

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص وضعیت باشگاه‌ها و امکن ورزشی در سطح استان گفت: در استان اردبیل ۵۱۰ باشگاه خصوصی و ۳۰۰ اماکن ورزشی وجود دارد که با شیوع کرونا به تمام این اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی دستور بستن را دادیم تا از این طریق بتوانیم نسبت به سلامت جامعه و ورزشکاران قدمی را برداشته باشیم.

او در خصوص بازرسی از باشگاه‌ها در زمان کرونا افزود: جا دارد که از باشگاه‌های که با اداره کل ورزش و جوانان و در جهت سلامتی جامعه و ورزشکاران در زمان این بیماری همکاری داشته اند تقدیر و تشکر و در عین حال از طرف کارشناسان حوزه ورزش و پزشکی ورزشی بیش از هزار مورد بازرسی از باشگاه‌های خصوصی و اماکن ورزشی در زمان کرونا در سطح استان اردبیل صورت گرفت که در این بین ۲۵ مورد باشگاه‌های متخلف پلمپ شدند.

کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد گند زدایی از اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوص اضافه کرد: با ابلاغ دستورالعمل‌هایی که از طرف ستاد کرونا در ورزش ابلاغ شده به تمامی باشگاه‌های خصوصی و اماکن ورزشی ابلاغ شده که نسبت به گندزدایی و رعایت اصول اولیه بهداشتی و بروشور‌ها و بنر‌های نسبت به آگاه سازی ورزشکاران اقدامات لازم را انجام دهند.

انوشیروانی اضافه کرد: طبق آخرین ابلاغیه ستاد کرونا در ورزش در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی در شهرستان‌های با وضعیت سفید، زرد و قرمز؛ این دستورالعمل به کلیه شهرستان‌ها، اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی ابلاغ شد و دستورات لازم در خصوص رعایت اصول اولیه بهداشتی و نصب دستگاه‌های بهداشتی در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و همچنین ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و دریافت کد جهت بازگشایی اقدام کنند.

وی در پایان اضافه کرد: اماکن و باشگاه‌های خصوصی که موارد ابلاغی و دستور العمل‌های ابلاغی که از سوی ستاد کرونا در ورزش را رعایت نکنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.