سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۱۳هزار بسته معیشتی در رشتخوار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار گفت: با کمک خیرین ۱۳هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام حسینعلی آذرشیب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در خصوص رزمایش کمک مومنانه و همدلی گفت: رزمایش کمک مومنانه به همت ائمه جمعه بخش مرکزی، جنگل و فتح آباد و اداره تبلیغات اسلامی در رشتخوار به منظور عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار شد.

او افزود: در این مرحله احساس شد شاید جدای از مباحث معیشتی و سبد غذایی خیلی از نیازمندان به وجه نقد جهت امورات زندگی نیاز دارند که تمرکز این مرحله به سمت کارت هدیه رفت و با تلاش و پیگیری روحانیون ۴۰۰میلیون ریال کارت هدیه به کسب و کار‌های متضرر از کرونا اهدا شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار ادامه داد: ۱۰ راس گوسفند به ارزش ۲۵۰میلیون ریال و ۴ راس گاو ذبح و گوشت آن‌ها بین خانواده‌های متاثر از کرونا توزیع شده است.

حجت‌الاسلام آذرشیب بیان کرد: در طول برگزاری طرح مواسات و کمک‌های های همدلی ۵ هزار پرس غذای گرم تهیه و دربین نیازمندان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه نذورات سال‌های قبل، امسال در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر برای تهیه بسته‌های حمایتی صرف نیازمندان شده است، تصریح کرد: مبلغ ۵۰ میلیون تومان هزینه سال‌های قبل در ایام چراغ و برات به سمت تهیه بسته‌های حمایتی برای محرومین اختصاص داده شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوارتاکید کرد: با همت روحانیون برای ساخت خانه‌های مسکونی تعدادی از افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی گروه‌های جهادی تشکیل شده است.

 آذرشیب اظهار کرد: امیدواریم این رزمایش‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم به نحو احسن در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری نقش خود را در همه ماموریت‌ها به عنوان یک پاسدار و مدافع انقلاب نقش آفرینی داشته باشیم.

انتهای پیام// ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.