سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد

سرهنگ رجبی درباره درج آگهی‌های کذب و غیر واقعی در سایت‌های اینترنتی درخصوص مسکن ملی توضیحاتی داد.

سرهنگ محمد علی رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یکی از روش‌های کلاهبرداری توسط مجرمان سایبری درج آگهی‌های کذب و غیر واقعی در سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی است.

وی افزود: برخی از کاربران به دلیل قیمت مناسب، بنا به نیازهایشان مجذوب این آگهی‌ها شده و مبلغی را به‌ عنوان بیعانه پرداخت می‌کنند که متأسفانه کلاهبرداران پس از دریافت وجه از پاسخگویی به تماس مالباختگان امتناع می‌کنند.

سرهنگ رجبی تصریح کرد: پس از تصویب و اجرای طرح اقدام ملی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی و با توجه به اعلام کد رهگیری به برخی از ثبت‌نام کنندگان ممکن است سودجویان با سوءاستفاده از آن اقدام به کلاهبرداری کنند.

وی با اشاره به اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، افزود: برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است و ثبت‌نام در سامانه طرح ملی مسکن به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه‌ بسا پس از بررسی شرایط قانونی فرد ثبت‌نام کننده غیر واجد شرایط تشخیص داده شود.

به گفته رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم پلیس فتا ناجا مدارک برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن از جمله کد رهگیری و غیره فاقد هرگونه ارزش است، بنابراین خرید و فروش آن فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار است.


بیشتر بخوانید: کلاهبرداری اینترنتی تحت عنوان رجیستری تلفن همراه

بیشتر بخوانید: هشدار پلیس فتا به شهروندان؛ کد بورسی‌ خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.