سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛

بیمارستان‌های مشهد یک به یک در حال خروج از حالت فوق العاده کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان‌ های کرونایی مشهد یک‌ به‌ یک در حال خروج از حالت فوق‌ العاده کرونایی و بازگشت به وضعیت عادی هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد حسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: بیمارستان‌های کرونایی مشهد یک‌ به‌ یک در حال خروج از وضعیت فوق‌العاده کرونایی و بازگشت به وضعیت عادی هستند و در این رابطه شاهد عادی شدن وضعیت بیمارستان قائم (عج) در هفته قبل و عادی شدن وضعیت بیمارستان امام رضا (ع) در آینده نزدیک هستیم.
 
او افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد عملکرد قابل توجهی در بحث مبارزه با بحران کرونا داشته و در سفر‌های وزیر و مسئولان ارشد وزارت بهداشت، از عملکرد خراسان رضوی به نیکی یاد شده و از این استان خواسته‌اند که به عنوان الگویی موفق همکاری و راهنمایی لازم را به دیگر استان‌های کشور در مسیر گذر از بحران کرونا داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ بیمار غیرکرونایی در بیمارستان قائم (عج) بستری هستند و بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) نیز پس از انجام اقدامات ضدعفونی، آماده ارائه خدمات درمانی و آموزشی به بیماران و دانشجویان است.

بحرینی بیان کرد: به طور قطع تلاش ها و زحمات همه همچنان ادامه دارد تا بتوانیم در کنار یکدیگر و با مشارکت و همکاری همگانی به همان شکلی که تا کنون بوده است این ویروس را به طور کامل شکست دهیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.