سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روح الامینی در صحن علنی:

بودجه سه قوه کشور روند صعودی داشته است/ معاونان پارلمانی در امور کمیسیون‌ها دخالت نکنند

نماینده تهران در مجلس گفت: بودجه سه قوه روند صعودی داشته و این افزایش از مابقی نهاد‌ها بیشتر بوده است، دیوان محاسبات این موضوع را منتشر کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسین روح الامینی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم خطاب به همتی رئیس بانک مرکزی گفت: اگر مجلس در رأس امور است بسیاری از مجوز‌ها و دستور‌های شورای هماهنگی قوا را به مجلس بازگردانید و به حداقل برسانید.

او ادامه داد: این شورا برای مواقع ضرورت است.

روح‌الامینی تصریح کرد: در مدیریت بهینه منابع فراموش نشود که این منابع دیرهنگام بازگشت و سرنوشت بعضی از آنها معلوم نیست.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار کرد: وقتی در دوران کرونا ثبت سفارش‌ها دو روزه قابل انجام است، چرا صنایع دیگر کشور مانند دارو ۶ ماه تا یک سال در بروکراسی بانک مرکزی می‌مانند؟

او تخصیص قطره چکانی ارز در ماه‌های آخر سال ۹۸ را بلای جان صنایع دانست و گفت: مشکلات آینده صنعت‌ها امسال ناشی از اتفاق مذکور است.

روح الامینی اظهار کرد: چرا باید کامیون‌ها ماه‌ها در مرز بمانند و صادرات کشور با مشکل مواجه شود؟ کرونا نشان داد بسیاری از قوانین دست و پاگیر را می‌توان کنار گذاشت.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به چند برابر شدن بودجه سه قوه کشور اشاره کرد و گفت: از دیوان محاسبات می‌خواهم این موضوع را منتشر کند، بودجه سه قوه روند صعودی داشته و این افزایش از مابقی نهاد‌ها بیشتر بوده است.

او در پایان تأکید کرد: دولت به وظایفش برسد و مدیریت مجلس را به خود ما واگذار کند، همچنین معاونان پارلمانی در امور انتخابی کمیسیون‌ها دخالت نکنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.