سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد:

امسال کاروانی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام نمی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان برنامه‌ها و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان را اعلام کرد.

 سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با گرامیداشت سالگرد بناینگذار انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام خمینی (ره) و آغاز ولایت و زعامت رهبر معظم انقلاب  گفت: فردا در شهرستان اسدآباد که از نظر کرونا سفید اعلام شده است دسته عزادرای  در سطح شهر حرکت می کند.

او افزود: در دیگر شهر های استان برنامه برای حرکت دسته های عزاداری اعلام نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه  سی و یکمین سالگرد ارتحال امام (ره) با شرایط ویژه‌ای به دلیل وجود ویروس کرونا همراه شده است، گفت: امسال هیچ کاروانی به مرقد امام خمینی اعزام نمی شود.

فاضلیان  گفت:  شعار محوری سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، «راه امام (ره) خمینی زنده است» است.

او با اشاره به ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در همدان بیان کرد: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال همزمان با نماز ظهر عصر در مسجد صدا و سیما همدان در ظهر امروز و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد ابوذر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: در روز چهاردهم خرداد برنامه زنده ای از ساعت ده یا یازده در صدا و سیما همدان برگزار خواهد شد.

فاضلیان با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ادامه داد: به رسم هرساله، مقام معظم رهبری رهنمود‌های خود را به صورت زنده و از طریق رسانه ملی اعلام خواهند کرد.

او با اشاره به برنامه های دیگر سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در همدان بیان کرد: برنامه صبحگاهی در میدان میشان  و حرکت از ساعت ۵:۳۰ صبح از برنامه های دیگر در استان همدان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: مراسم دیگری روز شنبه در سپاه استان همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.