سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۵ معتاد متجاهر و ۲ نفر سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ  مسعود وحیدی  گفت : در راستای افزایش امنیت عمومی و مبارزه با معتادان متجاهر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط کارکنان این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران بعد از انجام اقدامات قانونی و قضائی نسبت به اجرای طرح اقدام کردند  تصریح کرد: با اجرای این طرح ماموران ۱۵ معتاد پرخطر را از معابر سطح شهر جمع آوری و ۲ نفر سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه در این رابطه همچنین ۳۱ قلم اموال مسروقه نیز کشف شد، افزود: توقیف ۴ دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک و انتقال به پارکینگ از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

او  با بیان اینکه در همین رابطه ۸۴ گرم انواع مواد مخدر هم کشف شد  خاطرنشان کرد : مواد مخدر بلایی خانمانسوز است و از شهروندان خواست هر گونه فعالیت مشکوکی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

او در پایان مهمترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتندی مردم عنوان و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان بر تقویت این همکاری‌ها تاکیدکرد و گفت : اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با قدرت و قوت و به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.