سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴۶ هزار خانوار زنجانی عضو صندوق کشاورزی هستند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان گفت:۳ هزار و ۵۷۰ خانوار زنجانی از صندوق بیمه کشاورزی و روستایی مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عباسی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایری استان زنجان گفت: بیش از ۴۶ هزار و ۷۴۷ نفر عضو صندوق کشاورزی، روستایی و عشایری در استان زنجان هستند.

او افزود: سال گذشته تعداد بیمه شدگان نسبت به سال ۹۷ رشد ۸۴ درصدی داشته است.

به گفته مدیر صندوق بیمه کشاورزی، روستایی و عشایری ضریب نفوذ صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در استان زنجان ۳۳.۵ درصد که از میانگین کشوری بالاتر است.

عباسی با اعلام این که روستائیان، عشایر و افراد ساکن در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر می‌توانند عضو صندوق بیمه روستائیان کشاورزان و عشایر شوند ادامه داد: رانندگان مناطق برون شهری، شاغلان در عرصه‌های صنایع دستی نیز می‌توانند در عضویت صندوق قرار گیرند.

او تصریح کرد: سال گذشته ۶۰۰ نفر حکم مستمری از صندوق در استان زنجان دریافت کردند و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب افرادی که دارای معیشت پایینی هستند پرداخت شده است.

عباسی در پایان افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از ۱۰ خرداد سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در کشور آغاز کرد و هدف از تاسیس این صندوق، اصل ۲۹ قانون اساسی در راستای اجرای قانون ساختار نظام رفاه و تامین اجتماعی بود.


 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.