سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی مدیرکل روابط‌ عمومی سیما از عوامل سریال بچه‌ مهندس۳

محمدحسین رنجبران با انتشار توئیتی از واکنش مردم نسبت به سریال بچه مهندس۳ نوشت و به عوامل سریال خداقوت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما با انتشار پستی در توییتر، از واکنش‌های مثبت مردم نسبت به سریال بچه مهندس۳ خبر داد و از عوامل و بازیگران آن تشکر کرد.

رنجبران در این باره نوشت:

«در این مدت که ‎بچه مهندس۳ پخش می‌شد همواره جزو برنامه‌هایی بود که در راس تشکر مردم در ۱۶۲ قرار داشت و امشب با این انتهای زیبا و غرورآفرین مردم خیلی بیش‌تر ما را شرمنده تماس ها و تشکر خود کردند.
البته تعداد زیادی از کارگزاران نظام هم در تماس های مختلف ابراز لطف و محبت کردند.

‏خداقوت می‌گم به مهندس ‎جعفری‌جلوه مدیر پیشکسوت سازمان ،جواد رمضان نژاد رییس سیمافیلم، آقایان غفاری ،سعدی ،وارسته و همه بازیگران و عوامل. این طرح موفق نشون میده هم‌چون تاکید ‎حضرت‌آقا عملکرد باانگیزه، شاداب، امیدوارانه و انقلابی صرفا ربطی به سن و سال و جوانی نداره».

شایان ذکر است؛ سریال بچه مهندس که مجموعا ۳ فصل دارد، در ۳ سال متوالی در مدت زمانی مشخص از شبکه دو سیما پخش شد و مخاطبان خاص خود را داشت، اما این بار بچه مهندس ۳ که به مناسبت ماه مبارک رمضان پخش می‌شد و متشکل از بازیگران جوان و تازه‌کار بود، توانست بیش از فصل‌های گذشته توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

در طول پخش این سریال شاهد نکات مثبت و داستان‌های مختلفی بودیم و این تک‌بعدی نبودن ماجرا در مجموع محصول خوبی را در پی داشت و برای مخاطبان نیز از جذابیت نسبتا زیادی برخوردار بود. شب گذشته، آخرین قسمت از سریال بچه مهندس ۳ پخش شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
بقایی
۲۳:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
از نویسنده ،کارگردان و همه ی عوامل سریال بچه مهندس تشکر میکنم.نکات بسیار آموزنده در این سریال وجود داشت، جلوگیری از فرار مغزها و بها دادن به اونها، حجب و حیا در قشر تحصیل کرده و فرهنگی کشور، ادب و احترام نسبت به بزرگترها، یتیم نوازی ، تصمیم بر اساس عقل و تفکر و غلبه بر آتش عشق قدیمی و اینکه با غرور و تکبر راه به جایی نمی بریم و همین طور متذکر شدن توجه به جوانان نخبه و حس غرور وطن و...که همه ی این موارد در این سریال خیلی خوب مخاطبین خودشو جذب کرد.واقعا دستمریزاد امیدوارم سریالها و فیلمهایی همچون بچه مهندس ۳ رو باز هم ببینیم و لذت ببریم
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خدا قوت . عالی بود.
به امید تکرار این تجربه های درخشان
نگی نگران
۱۴:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خیلی سریال عالی و فوق العاده زیبا بود
مژگان حقش بود دلم خنک شد
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
میتونم بگم بچه مهندس همراه با سریال عالی گاندو در ردیف اول بهترینهای سیما قرار می گیره.
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
عالی بود عالی