سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار بیش از ۷۰ هزار دقیقه هشدار کرونایی از صداوسیمای بوشهر

هشدار‌های کرونایی صدا و سیمای مرکز بوشهر با گذشت بیش از صد روز از شیوع ویروس کرونا، از مرز ۷۰ هزار دقیقه گذشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: از زمان اعلام شیوع کرونا در استان، صدا و سیمای مرکز بوشهر در بیش از ۱۰۰ روز بیش از ۷۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش کرده است.

سید حسین ناظر افزود: از این میزان برنامه حدود ۳۹ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۲۲ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیر نویس، ۱۰ هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی تولید و پخش شده است.

او ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های عادی، زنده و ضبطی که به موضوع کرونا پرداخته است ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با نام «ساعت سلامت» روزانه هر کدام به مدت حدود ۴۵ دقیقه پخش، و مردم با فعالیت‌های بخش بهداشت و درمان و همه نیرو‌های مبارزه کننده با کرونا و روش‌های پیشگیری و مقابله آشنا می‌شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد: حضور فعال در شبکه‌های سراسری و ارتباط زنده خبری، حضور در ۴۰ جلسه استانی مقابله با کرونا، تشکیل ۱۰ جلسه طرح و برنامه و پخش زنده ویژه برنامه تحویل سال برای نشان دادن فعالیت‌های جهادگونه نیروهای بهداشت و درمان از بیمارستان شهدای خلیج فارس و پخش زنده مراسم گرامیداشت شهدای مدافع سلامت از دیگر برنامه‌های این مرکز بوده است.

ناظر همچنین با اشاره به آثار شیوع ویروس کرونا بر اشتغال، تعطیلی کسب و کار و ضرورت رسیدگی به امور معیشتی مردم گفت: در فعالیتی رسانه‌ای رزمایش مواسات و همدلی و اتحاد ملی برای حل مشکلات روزمره زندگی مردم از شبکه‌های سراسری ۱، ۲، ۳، ۵، خبر، شما و ... پخش شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.