سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی ۶۱ دفتر خدمات گردشگری در زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: ۶۱ دفتر خدمات گردشگری، سیاحتی و جهانگردی در استان زنجان پس از یک دوره تعطیلی ناشی از کرونا فعالیت خود را شروع کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت:با هماهنگی ستاد ملی مبارزه باکرونا تمامی دفاتر خدمات مسافرتی، جهانگردی و گردشگری در سراسر استان زنجان می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شروع به فعالیت کنند.
 
 
او افزود: با توجه به بازگشایی این تاسیسات نظارت‌های بهداشتی با قوت بیشتری از سوی ناظران معاونت گردشگری و سایر دستگاه‌های ناظر اعمال می‌شود.

ارجمند با اشاره به فعالیت ۶۱ دفتر و شرکت سیاحتی و جهانگردی در استان زنجان یادآور شد:هفت دفترسیاحتی و جهانگردی در شهرستان ابهر، دو دفترسیاحتی و جهانگردی در شهرستان خرمدره، یک دفترسیاحتی و جهانگردی در شهرستان ماهنشان، یک دفترسیاحتی و جهانگردی در شهرستان ایجرود، چهار دفترسیاحتی و جهانگردی در شهرستان خدابنده و چهل و شش دفترسیاحتی و جهانگردی در شهرستان زنجان طبق مصوبات کمیته مبارزه با کرونا با رعایت پروتکل‌های اجتماعی می‌توانند خدمات گردشگری خود را به مسافران ارائه دهند.
 

او گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت اوج فعالیت مراکز گردشگری برای جذب گردشگران خارجی و داخلی بود، با شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مراکز و تأسیسات گردشگری به دلیل قطع زنجیره انتقال آن، آسیب‌های مالی زیادی به این بخش وارد شده‌است.

ارجمندافزود: دفاتر و شرکت‌های سیاحتی و جهانگردی از جمله تأسیسات گردشگری هستند که کیفیت و کمیت ارائه خدمات آن، تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد.
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.