سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی ۲۷۴ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن بهداشت کرونایی

از ۲۳ فروردین تا ۱۰ خرداد ۲۷۴ واحد صنفی خراسان جنوبی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا تعطیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، یعقوب پور مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی استان گفت: در گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند از ۲۳ فروردین تا ۱۰ خرداد، ۲۷ هزار و ۷۹۳ بازدید از واحد‌های صنفی استان انجام شد.

او با بیان اینکه در این بازدیدها از ادامه فعالیت ۲۷۴ واحد به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا جلوگیری شد،  افزود: ۲۲ هزار و ۷۸۹ واحد صنفی یعنی ۸۲ درصد این واحد‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند.

یعقوب پور با اشاره به اینکه در این بازدید‌ها ۲۷ هزار و ۲۴۹ واحد کد رهگیری بهداشت را دریافت کرده بودند بیان کرد: ۹۸ درصد واحد‌های صنفی بازدید شده را شامل می‌شوند.


بیشتر بخوانید:کرونا همچنان یقه اصناف پر خطر را گرفته است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین تعداد بازدید‌های انجام شده از ادارات استان را در این مدت هزار و ۴۳۷ مورد اعلام کرد و افزود: در ۸۰۴ مورد بازرسی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده بود و در بقه بازدید‌ها رعایت دستورالعمل‌ها در حد ضعیف بود.

نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها از ۱۷ خرداد گفت: رسانه‌ها باید همچون گذشته مردم و دانشجویان را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دعوت و جامعه را از خطرات بازگشت دوباره کرونا آگاه کنند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.