سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه به قرنطینه نزدیک شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از گردشگران خواست در تعطیلات آخر هفته به کرمانشاه سفر نکنند و سفر خود به این استان را به زمان دیگری موکول کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه گفت : باتوجه به وضعیت هشدار کرمانشاه بلحاظ شیوع بیماری کرونا، تصمیماتی درحوزه گردشگری برای جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری گرفته شد.

او گفت : براین اساس، تمام مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، میهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه مسافر‌های منطقه اورامانات کرمانشاه در تعطیلات آخر هفته تعطیل خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بابیان اینکه در این مدت مراکز گردشگری مانند غار قوری قلعه و واحد‌های پذیرایی منطقه هم تعطیل خواهند بود، افزود: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز اقامتی، گردشگری و پذیرایی این منطقه در این ایام با آن‌ها بشدت برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: سایر مراکز اقامتی، گردشگری و پذیرایی استان هم در این مدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال خواهند بود و در این رابطه بازدید مستمری از آن‌ها توسط اکیپ‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی انجام می‌گیرد.

قادری گفت: از گردشگران می‌خواهیم با توجه به وضعیت استان کرمانشاه بلحاظ شیوع بیماری کرونا، در تعطیلات آخر هفته به این استان سفر نکنند و سفر خود را به تاخیر بیندازند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.