سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسن‌ترین بیمار کرونای سیرجان بهبود یافت

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان از بهبود یافتن و ترخیص مرد ۹۰ ساله‌ی سیرجانی به عنوان مسن‌ترین بیمار مبتلا به کرونا در سیرجان خبر داد.

محمد موقری پور معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان سیرجان در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: بیمار ۹۰ ساله سیرجانی ۶ خردادماه با علائم بیماری کووید۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان بستری و نتیجه آزمایش‌شان مثبت شد.

او افزود: بیمار با ۹۰ سال سن و داشتن سابقه بیماری‌های ریوی و کلیوی و با علائمی از جمله تب و تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کرد و با توجه به مراجعه به موقع از زمان شروع علائم، علی رغم درگیری ریوی با تلاش کادر درمانی بهبود یافت که این خبری مسرت بخش است و پس از ترخیص از بیمارستان، دوره نقاهت خود را در قرنطینه سپری خواهند کرد.

موقری پور با اشاره به سیر نسبتا صعودی آمار بیماران کرونا در سیرجان بیان داشت: از مردم فهیم سیرجان می‌خواهیم، حال که پزشکان و پرسنل بهداشتی و درمانی دلسوزانه و با تمام وجود در این شرایط در حال خدمتگزاری هستند، توصیه‌ها را جدی گرفته و با حساسیت ویژه‌ای اصول بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت کنند تا انشاالله با پیک بیماری در سیرجان مواجه نشویم.

گفتنی است؛ پیش از این نیز در فروردین ماه، خانم ۸۰ ساله‌ای در سیرجان کرونا را شکست داد و بهبود یافت.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.