سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استراحت جلالی به بازیکنان گل‌گهر

تمرینات تیم فوتبال گل گهر سیرجان امروز برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال گل گهر به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا تمرینات خود را از سیرجان به تهران منتقل کرده است. روز گذشته با منفی اعلام شدن تست کرونای تمامی اعضای این تیم، تمرینات شاگردان مجید جلالی با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد.


بیشتر بخوانید: واکنش جلالی به رسانه‌ای شدن اسامی بازیکنان کرونایی گل گهر


جلالی به بازیکنان تیمش امروز استراحت داده و از فردا مرحله جدید تمرینات سیرجانی‌ها در کمپ الیاف تهران آغاز می‌شود.  

او درباره تمایل باشگاه پرسپولیس به ادامه مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس شرایط ویژه‌ای در لیگ دارد. وقتی تا هفته بیست و یکم ۱۰ امتیاز از دیگر تیم‌ها جلوتر باشید، باعث می‌شود که شما در شرایط ویژه‌ای قرار بگیرید. پرسپولیس می‌تواند پیش خودش حساب کند که قهرمانی بعدی اش را قطعی کرده است؛ بنابراین طبیعی است که بخواهند بازی‌ها برگزار شود و یا اگر اینکه قرار بر تعطیلی بازی‌های لیگ است، تیم آن‌ها به عنوان قهرمان معرفی شود. چنین خواسته‌ای از سوی پرسپولیس طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: اگر هم می‌خواهیم بازی‌ها را تعطیل کنیم، یا باید از ابتدا لیگ جدیدی آغاز کنیم و یا اینکه ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم را از ابتدای لیگ بعدی برگزار کنیم.

جلالی بیان کرد: ابتدا باید تیم‌ها ۹ بازی باقی مانده را برگزار کنند و پس از اتمام لیگ نوزدهم و استراحت ۲ هفته ای، لیگ بیستم را آغاز کنیم. این می‌تواند گزینه بهتری برای همه تیم‌ها باشد و من این پیشنهاد را به سازمان لیگ نیز دادم. اما سازمان لیگی‌ها هم برای تصمیم گیری شرایط خاصی دارند و همه می‌دانند که فوتبال تاکنون با چنین شرایطی مواجه نشده است. تجربه مقابله با این شرایط را نداریم و نظرات همه خیلی متفاوت است. پروتکل‌های اعلام شده از سوی سازمان لیگ هم نشان می‌دهد که کسی چنین شرایطی را تجربه نکرده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.