سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلع و قمع بنا‌های غیر مجاز در ۲۷ هکتار از اراضی کشاورزی مشهد

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: از ابتدای امسال قلع و قمع بنا‌های غیر مجاز در ۲۷ هکتار اراضی کشاورزی این شهر انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید طهماسبی‌زاده معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: از ابتدای امسال قلع و قمع بنا‌های غیر مجاز در ۲۷ هکتار اراضی کشاورزی این شهرستان انجام شده است.

او افزود: بر اساس وظایف سازمانی اعمال تبصره دو ماده ۱۰ «قلع و قمع بنا و مستحدثات غیرمجاز» در ۲۷ هکتار و قلع و قمع سه کیلومتر جاده آسفالت اختصاصی یک مجموعه گردشگری و پذیرایی در روستای ماریان بخش تبادکان مشهد از ابتدای امسال انجام شد.

 معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: این سطح اعمال قانون در خصوص ساخت و ساز‌های غیرمجاز به صورت تفکیکی در منطقه خرم دره ۶۰۰ قطعه، در منطقه بهار ۱۵۰ قطعه و در روستا‌های خرق و ماریان در ۱۲۰ قطعه اقدامات حاکمیتی مبنی بر قلع و قمع و پیشگیری از قبیل از بین بردن پی کنی‌ها و قلع دیوار‌ها را شامل می‌شود.

طهماسبی زاده بیان کرد: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و تداوم برای ارتقای بهره‌وری آن‌ها از وظایف مدیریت جهاد کشاورزی است و هر نوع تغییراتی که باعث کاهش سطح زیرکشت زراعی و باغی شود بنا به تشخیص ماموران جهاد از مصادیق تغییر کاربری است.

او تصریح کرد: به منظور حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان، اکیپ‌های گشت، به طور مستمر از مناطق بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ف.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.