سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی

سرپرست باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر از صادر نشدن مجوز بازگشایی اماکن ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان گلایه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایوب عسکری سرپرست باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر که تیمش در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارد گفت: با وجود ابلاغ بازگشایی کلیه اماکن ورزشی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اما اداره ورزش و جوانان خوزستان مجوز صادر نکرد و همین امر سبب شده است تا بسیاری از تیم‌ها در سطح استان خوزستان سالن یا زمین مناسبی برای انجام تمرین نداشته باشند.

او افزود: حتی ریاست اداره ورزش وجوانان بندرماهشهر و سایر شهرستان‌ها نیز آمادگی خود را برای همکاری جهت بازگشایی اماکن ورزشی اعلام کرده اند با این وجود نیز مجوز بازگشایی صادر نمی‌شود.

عسکری بیان داشت: با این کار در حق تیم‌های خوزستانی ظلم می‌شود چرا که تبم‌های سایر استان‌ها در حال آماده سازی هستند و تیم‌های استان ما منتظر یک آقا هستند تا پای برگه مجوز بازگشایی را امضاء کند.

سرپرست باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر تصریح کرد: مگر باشگاه‌های خوزستانی چه چیزی از باشگاه‌های سایر استان‌ها کم دارند که نتوانند پروتکل‌های اعلام شده را رعایت کنند ما این آمادگی را داریم تا تمرینات‌مان را با اجرا و رعایت این پروتکل‌ها آغاز کنیم.

این مقام مسئول گفت: ما در آستانه آغاز مسابقات هستیم و با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی به حد کافی زمان آماده سازی را از دست داده ایم و اگر خدایی نکرده نتایجی نامطلوبی را بگیریم و مشکلاتی برای تیم در ادامه مسابقات پیش بیاید چه کسی پاسخ گو خواهد بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.