سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد؛

کارمندان بیشترین مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته/مرگ دو بیمار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی ۲۱۵مبتلا به کرونا در هرمزگان طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با شناسایی ۲۱۵ مبتلای به کرونا، شمار مبتلایان در استان به سه هزار و ۷۶۵ بیمار افزایش یافت.

فرشیدی افزود: از مبتلایان جدید، ۱۱۲ نفر در بندرعباس، ۲۹ نفر در بندرلنگه، ۲۱ نفر جزیره قشم، ۱۹ نفر بندرخمیر که عمدتا از روستای کهورستان بوده اند، ۱۵ نفر میناب، ۱۲ نفر حاجی آباد، ۶ نفر رودان که از اهالی روستای هیزبندگان بوده اند و یک نفر از شهرستان جاسک  که ۱۷ نفر ازمبتلایان از اتباع کشور افغانستان هستند.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر از مبتلایان به کرونا نیز فوت شده اند که آقای ۸۸ ساله با سابقه بیماری قلبی و سکته مغزی و آقای ۶۱ ساله بدون بیماری زمینه بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: بیشتر مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته از کارمندان ادارات دولتی هستند و پنج شهر بندرعباس، میناب، بندرلنگه، قشم و رودان در استان شهر‌های با وضعیت قرمز هستند.

فرشیدی گفت: از ابتدای شروع اپیدمی این بیماری تاکنون دوهزار و ۲۷ بهبود یافته اند و ۱۹۵ نفر نیز بستری هستند که ۳۶ نفر در آی سی یو بستری هستند.

او افزود: ابتلا به کرونا در روستا‌ها نیز در حال افزایش است و از مردم خواست برای قطع زنجیره شیوع کرونا شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت، و از حضور در اجتماعات خودداری کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.