سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اجرای طرح کرانه در دانشگاه شیراز

اجرای مجازی رویداد‌های بین المللی تخصصی کرانه در دانشگاه شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، طرح کرانه توسط مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز و با همکاری مرکز حمایت از فعالیت‌های علمی دانشجویی دانشگاه اجرا می‌شود.

منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز گفت: در قالب طرح "کرانه"، مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های نوین و بین رشته ای، با دعوت از اساتید و محققان در دانشگاه‌های شناخته شده دنیا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این روز‌ها در همه جا سخن از خانه نشینی و مقابله با همه گیری بیماری کروناست، اظهار داشت: طرح "کرانه" با هدف حفظ شور و نشاط یادگیری، تحقیق و نوآوری در دانشجویان و اساتید اجرا میشود و فرصتی شاید تکرار نشدنی برای همنشینی با نام آوران عرصه علم و دانش در سرتاسر گیتی فراهم می‌کند.

کنعانی اظهار امیدواری کرد: برگزاری منظم و مشارکت فعال دانشگاهیان در طرح "کرانه"، زمینه ساز رشد و تعالی هرچه بیشتر دانشگاه شیراز و افزایش همکاری‌های بین المللی باشد.

گفتنی است نخستین رویداد مجموعه سمینار‌های مجازی کرانه با عنوان "زنجیره تامین خون در زمان بحران" یکشنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۵ به صورت مجازی اجرا می‌شود.

بابک عباسی، استاد دانشگاه RMIT ملبورن (استرالیا) در این رویداد درباره پیچیدگی فرآیند‌ها، اهمیت استفاده بهینه منابع و سازماندهی داده‌ها و استفاده از آن‌ها در فرایند تصمیم گیری در سازمان‌های غیر انتفاعی و خیریه سخنرانی خواهد کرد.

اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان رشته‌های مدیریت، مهندسی صنایع، آمار و ریاضی و کلیه علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام رایگان در این سمینار به سایت مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز به نشانی http://iec.shirazu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.