سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۴ ایستگاه جدید آتش نشانی مشهد در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۴ ایستگاه جدید آتش نشانی امسال بهره برداری و ۲ ایستگاه بهسازی سازی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم امیرعزیزی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه شهردار و اعضای شورای شهر بر تامین ایمنی حداکثری شهروندان و توسعه تجهیزات و ایستگاه‌های آتش نشانی تاکید دارند، گفت: برهمین اساس با تامین اعتبارات لازم، چهار ایستگاه جدید آتش نشانی در نقاط مختلف شهر در حال احداث است.
 
او افزود: در حال حاضر ایستگاه اول که در محدوده شهرداری منطقه یک شهر مشهد در حال احداث است، ۹۸ درصد پیشرفت کرده و آماده بهره برداری است.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه ایستگاه مذکور با توجه به بافت متراکم شهری و اداری در این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ادامه داد: با بهره برداری از این ایستگاه، بولوار‌های مجد، سازمان آب، شهید کریمی و بولوار قرنی تحت پوشش قرارگرفته و پشتیبانی حریق از ایستگاه‌های شماره یک، سه و ۱۰ نیز به شکل بهتری انجام خواهد شد.
 
عزیزی بیان کرد: ایستگاه دوم نیز با نام رسالت در محدوده شهرداری منطقه سه در حال احداث است که با بهره برداری از آن در سال جاری؛ سیلوی گندم، بولوار مجلسی، خیابان شیخ صدوق، بولوار طبرسی و همچنین محدوده راه آهن مشهد تحت پوشش قرار گرفته و ایستگاه‌های شماره ۶، ۴۴ و ۳۷ نیز پشتیبانی خواهند شد.
 
او با بیان اینکه سومین ایستگاه با نام رازی در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ درحال احداث است، تصریح کرد: این ایستگاه درحال حاضر از پیشرفت ۶۴ درصدی برخوردار است و تا پایان سال ۹۹ آماده بهره برداری خواهد بود.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تاکید کرد: با توجه به موقعیت بولوار رازی، بزرگراه کلانتری و بولوار اندیشه مشهد، بهره برداری از این ایستگاه در تامین ایمنی محدوده کارخانجات و مجموعه‌های صنعتی و تولیدی این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ضمن پوشش این مناطق ایستگاه‌های ۱۴ و هفت آتش نشانی را پشتیبانی می‌کند.
 
عزیزی ضمن اشاره احداث چهارمین ایستگاه آتش نشانی با نام غدیر در محدوده شهرداری منطقه هفت، اظهار کرد: این ایستگاه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۸۹ درصدی برخوردار است و پس از بهره برداری مجموعه کمپ غدیر، مناطق مسکونی بولوار صبا، بزرگراه شهید کلانتری و مجموعه گاراژدار‌های مشهد را تحت پوشش قرار خواهد داد.
 
او افزود: در کنار احداث این چهار ایستگاه، مقاوم سازی و بهسازی فضای داخلی و آشیانه دو ایستگاه شماره ۶ در انتهای بولوار مفتح و ایستگاه ۹ آتش نشانی در محدوده فرودگاه مشهد نیز در حال انجام است که تا نیمه دوم سال ۹۹ آماده بهره برداری خواهد بود.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خصوص دیگر برنامه‌های این سازمان به منظور افزایش ضریب ایمنی شهروندان، ادامه داد: در حال پیگیری تامین اعتبارات لازم برای آغاز پروژه استقرار ایستگاه شماره ۱۰ در میدان موسوی قوچانی، توسعه ایستگاه ۲۹ در ابتدای جاده کلات و کلنگ زنی مرکز فرماندهی آتش نشانی در بلوار ابوطالب و آماده سازی فضای پایگاه خیام در محدوده آپارتمان‌های مرتفع در امسال هستیم.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.