سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان امداد و نجات کشور:

مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در رشت راه اندازی می‌شود

سرپرست سازمان امداد و نجات کشور از راه اندازی مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در آینده‌ای نزدیک در رشت خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور، سرپرست سازمان امداد و نجات کشور در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از راه اندازی مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در آینده‌ای نزدیک در رشت خبر داد.

او افزود: پیشگامی در حوزه آموزش امدادی، پرداخت بدهی میلیاردی داروخانه هلال احمر و افزایش دارو‌های این داروخانه از ۶۰۰ قلم به هزار و ۴۰۰ قلم از دیگر اقدامات انجام شده در جمعیت هلال احمر گیلان در سال‌های اخیر است.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر گیلان به اقدامات انجام شده این جمعیت در دوران خدمتش اشاره و تصریح کرد: تدوین برنامه جمعیت هلال احمر با بومی سازی شاخص ها، تجهیز و نوسازی ۱۰۰ درصدی ناوگان، راه اندازی مرکز امداد هوایی، ارتقای پایگاه‌های امداد و نجات، راه اندازی خانه‌های هلال از جمله اقدامات انجام شده این جمعیت در ۴ سال گذشته است.

محمدحسین قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران هم در این مراسم با بیان اینکه این جمعیت عضوی از یک نهضت بین المللی است که اصول حاکم بر آن بسیار با مبانی دین مبین اسلام مشابهت دارد، گفت: محور اصلی فعالیت هلال احمر، تسکین آلام بشری است.

او با اشاره به اینکه گیلان یکی از استان‌های حادثه خیز است، افزود: با این وجود گیلان در حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر از جمله عملیات‌های امداد و نجات یکی از استان‌های پیشرو در ایران است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران بر آموزش همگانی و متنوع مردم تاکید و تصریح کرد: ارائه آموزش در کنار عملیات امداد و نجات می‌تواند بر مدیریت بحران و کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از حوادث کمک کند.

سیاوش غلامی در این مراسم با حکم کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر ایران به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.