سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵ مرکز مثبت زندگی در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می‌شود

سهمیه استان چهارمحال و بختیاری در راه‌اندازی و تأسیس مراکز مثبت زندگی ۳۵ مرکز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اتمام زمان ثبت نام متقاضیان راه‌اندازی مرکز مثبت زندگی گفت: ۱۹۲ نفر در استان متقاضی راه‌اندازی این مرکز ثبت نام کردند.

او افزود: بر اساس سهمیه بندی انجام شده از بهزیستی کشور، سهمیه استان در راه اندازی و تأسیس مراکز مثبت زندگی ۳۵ مرکز است، که از بین متقاضیان بعد از بررسی صلاحیت علمی و عمومی انتخاب می‌شوند.

محمدی اضافه کرد: راه اندازی این مراکز به بهبود خدمات، حذف موازی کاری، رفع نیاز‌های جامعه هدف و تسهیل در دسترسی گروه‌های هدف به خدمات، تقویت کیفی خدمات حمایتی و تخصصی کمک خواهد کرد.

او ادامه داد: با فعال شدن این مراکز ۲۶ فعالیت سطح اول این سازمان به بخش خصوصی دارای مجوز از بهزیستی با هدف کم کردن ارتباط بین مددجو و سازمان بهزیستی به منظور ارائه خدمات واگذار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۲ هزار معلول در استان شناسایی شده است گفت: از این تعداد هفت هزار معلول مستمری بگیر دائم سازمان بهزیستی هستند.

او به فعالیت ۷۵۰ مرکز نگهداری و مؤسسه خیریه زیرمجموعه بهزیستی استان اشاره کرد و افزود: سه هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار نیز در استان از خدمات سازمان بهزیستی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.