سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروتکل‌های ناقص برای شروع لیگ برتر فوتبال

نقاط ضعف پروتکل ابلاغی به تیم‌های فوتبال، روز به روز بیشتر عیان می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت مدتی از شروع تمرینات تیم‌های فوتبال، طبق پروتکل ابلاغی، ایراداتی به بند‌های این دستورالعمل وارد می‌شود که جای تامل دارد و باید نهاد‌های مسئول هرچه سریع‌تر در این باره تصمیم گیری کنند.

علاوه بر نکاتی که درباره‌ تامین هزینه‌های مالی و انجام تست‌های تشخیصی ذکر شده است؛ یکی از موارد قابل توجه این است که به تیم‌ها گفته شده، تنها برای ۵ نوبت در هفته اجازه‌ی تمرین دارند. این موضوع در حالی است که بازیکنان تیم‌های فوتبال، به خاطر شیوع ویروس کرونا چند ماهی از میادین دور بوده اند و در اوج آمادگی نیستند.

در عین حال برای آماده سازی بازیکنان، حداقل ۸ هفته زمان نیاز است که طبق برنامه‌ی اعلام شده، تیم‌ها نهایتا ۳ هفته زمان برای آماده سازی دارند.

زمان کوتاه ۳ هفته‌ای، به تنهایی می‌تواند منجر به حجم بالای آسیب دیدگی شود؛ حال باید بررسی کرد با ۵ نوبت تمرین در طول هفته، می‌توان در مدت زمان ۳ هفته‌ای، بازیکنان را بدون ریسک به بالاترین سطح آمادگی رساند. این موضوع یا منجر به عدم آمادگی کافی بازیکنان و آسیب دیدگی شده و یا باعث می‌شود احیانا، خلاف قانون، نوبت‌های تمرین بیشتری، برای تیم‌ها در نظر گرفته شود.


بیشتر بخوانید :آذری: متولی اصلی فوتبال، خود را کنار کشیده است


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.