سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از کادر پزشکی و درمانی بندر ماهشهر 

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر گفت: مردم نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نموده تا بیش از این به کادر پزشکی و درمانی و ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی فشار وارد نشود.

شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا ضمن تقدیر از سایر اعضاء ستاد در همیاری کادر درمانی گفت: در ۳ ماهه گذشته با تلاش‌های سایر دست اندرکاران توانستیم نسبت به سایر شهرستان‌ها وضعیت بهتری داشته باشیم، اما  در روز‌های اخیر و با بی توجهی شهروندان، آمار مبتلایان رو به افزایش رفته، که این روند موجب خستگی کادر درمانی گردیده است.

او افزود: از شهروندان عزیز تقاضا داریم باتوجه به شرایط موجود نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نموده تا بیش از این به کادر پزشکی و درمانی و همچنین ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی فشار وارد نشود.

چهاردهمین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر با حضور بیرانوند فرماندار شهرستان و سایر اعضاء ستاد در سالن کنفرانس بیمارستان معرفی برگزار و مسائل مربوط به وضعیت مراکز درمانی و بیمارستانی و همچنین تجهیزات پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه نیز مدیران مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان و همچنین دیگر اعضاء حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات مجموعه‌های تحت پوشش خود در زمینه مقابله با ویروس کرونا پرداختند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.