سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهمرده در نطق میان دستور:

وزارت خارجه در قبال رفتار قرون وسطایی آمریکا و اروپا واکنش نشان دهد

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: وزارت امور خارجه در قبال شیطان بزرگ، انگلیس و فرانسه که با مردمان خود رفتار‌های قرون وسطایی دارند به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: وزارت امور خارجه در قبال شیطان بزرگ و نیز انگلیس و فرانسه که با مردمان خود رفتار‌های قرون وسطایی دارند به وظیفه ذاتی خود عمل کنند، علت این همه انفعال چیست؟

او افزود: مردم از مجلس ولایی انتظار دارند که به مشکلات انباشته شده آنان رسیدگی شود، بنابراین ضرورت دارد با روش‌های علمی،تعاون و همدلی از این فرصت الهی در مسیر خدمت بی‌منت به مردم که بهترین عبادت است، استفاده کنیم.

نماینده مردم زابل ادامه داد: گرانی امان مردم را بریده، قیمت خودرو، اجاره، قیمت مسکن و مسائل دیگر چه توجیهی دارد، به نظر می‌رسد بعضی از مسئولان  برنامه دارند تا جای ممکن مردم را نسبت به نظام، ناامید کنند.

دهمرده  با بیان اینکه مسئولان و وزرا در صحن حضور پیدا کنند و از عملکرد خود گزارش دهند و جوابگوی مردم باشند، گفت: اگر مجلس به وظیفه ذاتی خود عمل نکند قطعا درصد قابل توجهی از مشکلات حل نخواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.