سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوه خائیز در خوزستان همچنان می سوزد/ تلاش برای مهار ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به ادامه آتش سوزی در کوه خائیز منطقه تنگ شیخ شهرستان بهبهان، نجاتگران هلال احمر استان همچنان در منطقه حضور دارند.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از گذشت چند روز از آغاز حریق در کوه خائیز در منطقه تنگ شیخ شهرستان بهبهان، عملیات مهار آتش در این منطقه ادامه دارد و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر نیز در حال ارائه خدمت در منطقه هستند.

او افزود: علاوه بر حضور س ۳ تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر خوزستان، بالگرد این جمعیت نیز بار دیگر جهت تسریع در عملیات اطفای حریق در کوه خائیز به پرواز در آمده است.

خدادادی اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر خوزستان تا پایان مهار حریق همچون سوانح گذشته با تمام توان خود در کنار مردم و عوامل پر تلاش سایر دستگاه‌های خدمت رسان خواهد ماند و از هر گونه کمکی مضایقه نخواهد شد.

براساس این گزارش؛ طی روز‌های منطقه حفاظت شده خائیز، مرز بین استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد دچار آتش سوزی و پوشش گیاهی بخش اعظمی از این منطقه نابود شد، البته از همان دقایق وقوع حادثه، نیرو‌های مردمی، هلال احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری دو استان و ... تلاش برای اطفا حریق را آغاز کردند، ولی تا این لحظه، آتش بطور کامل مهار نشده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.