سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۳۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ۱۳۶معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نهاوند دستگیر شدند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در چند طرح ضربتی ۱۳۶معتاد و خرده فروش انواع مواد مخدر امسال در این شهرستان دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ ساکی افزود: کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیتها و همچنین بکارگیری شگردهای خاص پلیسی،از ابتدای امسال تاکنون اقدام به اجرای طرح ها و عملیات های متعدد در شهر و روستا ها کرده اند.

او گفت: با اقدامات انجام شده بیش از ۲۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف،۱۳۶نفر از معتادان ،خرده فروشان وقاچاقچیان دستگیر و ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی شهرستان نهاوند با هدف پیشگیری موثر اجتماعی از آسیب ها و تهدیدات مواد مخدر در جامعه برنامه های متنوعی از جمله ارائه برنامه های آموزشی و بیان توصیه ها و هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب ها را انجام می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی مسئولان همه دستگاه ها، همچنین مردم و نهادینه کردن مشارکت های عمومی دربین اقشار مختلف جامعه دانست و توجه ویژه دستگاه های اجرایی  با تعامل را،  راهکاری مناسب برای پیشگیری از این معضل عنوان کرد.

ساکی با اشاره به کشف ۵کیلوگرم هروئین در روزهای اخیر بیان کرد: شهرستان نهاوند محل عبور مرور چند شهرستان و استان در غرب به مرکز کشور است و بیشترین کشفیات را داریم به طوری که در هفته گذشته ۵کیلوگرم هروئین از مواد فروشان کشف کردیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.