سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با تور‌های غیرمجاز گردشگری در آذربایجان شرقی

 سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از برخورد با تور‌های غیرمجاز گردشگری با هماهنگی مراجع انتظامی و قضائی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بایرام‌زاده  سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تثبیت نسبی شرایط بیماری کرونا در استان و آغاز به فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شاهد اطلاع رسانی و برگزاری تور‌های غیرمجاز در سطح استان هستیم که به منظور برخورد با آنها، هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی و انتظامی صورت گرفته است.

او در ادامه با بیان اینکه حوزه گردشگری بیشترین آسیب را از شیوع بیماری کرونا متحمل شده است افزود: دفاتر خدمات مسافرتی استان علیرغم زیان مالی فراوان، همراهی بسیار خوبی انجام داده‌اند و با رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به تدریج در حال آغاز فعالیت خود هستند و در این راستا با فعالیت تور‌های غیرمجازی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ می‌کنند و می‌تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.

او با تاکید بر اینکه ارائه خدمات تور با عناوینی مانند گروه کوهنوردی، طبیعت گردی و …، بدون داشتن مجوز بند  ب ممنوع است، گفت: فعالیت این گروه‌ها از سوی معاونت گردشگری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان رصد و گزارش آن به پلیس فتا برای پیگیری قضائی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.