سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

تامین ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز هلال احمر

طی جلسه مشترک هلال احمر و سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد تا بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در هفته آتی برای تجهیز انبار‌های این نهاد اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر‌های جدید حکایت از آن دارد که کریم همتی رئیس تازه وارد هلال احمر کشور برای انجام مذاکراتی به سازمان برنامه و بودجه رفته است. گفته می‌شود تجهیزات و انبار‌های قدیمی جمعیت هلال احمر منجر شده است تا این این مقام مسئول برای نوسازی و تامین اعتبار این انبار‌ها به سراغ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برود.


هلی کوپتر‌ها و همچنین تامین چادر‌های اسکان موقت پس از حوادث مختلفی که در دو سال اخیر رخ داده است از اهمیت قابل توجهی برخورد دار بوده و همین امر درخواست بودجه بیشتر برای این نهاد را پررنگ‌تر از قبل کرده است.

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمردر گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: برای تجهیز انبارهایمان یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان لازم داشتیم و در جلسه امروز با سازمان برنامه و بودجه دریافت ۳۰۰ میلیارد تومان آن مصوب و در هفته‌های آینده تامین خواهد شد.

همین هفته گذشته بود که رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به وضعیت نامناسب انبار‌های امدادی، گفت: وضعیت انبار‌های امدادی اصلا خوب نیست. تعداد چادر‌های موجود در انبار‌های امدادی هلال احمر استان تهران ۴۵ هزار چادر است و این تعداد چادر برای حتی یک محله در تهران کافی نیست. در این زمینه با رئیس جمهوری صحبت خواهم کرد تا به صورت جدی و ویژه بودجه اختصاص داده شود؛ چرا که در صورت بروز کوچکترین بحران در تهران نمی‌توانیم به درستی پاسخگوی بحران احتمالی باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.