سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت انواع موتورسیکلت در ۱۱ خرداد

در این گزارش قیمت تعدادی از مدل های مختلف موتور سیکلت را گرد آوری کرده ایم .

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان ها  از ترافیک مملو شده اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتور سیکلت دارند.در این گزارش قیمت برخی از مدل های پر فروش موتور سیکلت صفر کیلومتر را جمع  آوری کرده ایم و یک مدل از آن را بررسی و معرفی می کنیم.

قیمت انواع موتور سیکلت به شرح زیر است: 

 

 

مدل موتور سیکلت  قیمت (تومان) 
آپاچی 200 (1398) 46.000.000
آپاچی 180  23.000.000
باجاج پالس NS200 
40.000.000
باجاج اونجر 220 29.000.000
باجاج پالس NS200 40.000.000
بنلی TNT 250 51.000.000
بنلی Leoncino 250 40.000.000
تی وی اس ویگو 22.000.000
رگال رپتور اسپایدر 250 65.000.000
کاوازاکی نینجا Z250 110.000.000
کاوازاکی نینجا 250 93.000.000
کویر موتور CDI 200 10.000.000
کویر موتور رادیسون 250 20.000.000
کویر موتور اس تی آر 200 11.000.000
کی تی ام RC 200 65.000.000
کی تی ام RC 250 84.000.000
کی تی ام SX-F 250 75.000.000
کی تی ام 250 76.000.000
هوندا موتور CRF 250L 105.000.000
وسپا اسپرینت 150 110.000.000
وسپا پریماورا 150 105.000.000

 

معرفی و بررسی کویر موتور رادیسون ۲۵۰


رادیسون ۲۵۰ یک موتورسیکت در کلاس تریل است که توسط کویر موتور عرضه می‌شود. کویر موتور رادیسون ۲۵۰ تاکنون به صورت جدی در بازار عرضه نشده و تنها در تعداد کمی در بازار موجود است.

رادیسون ۲۵۰ یک موتورسیکلت تریل است و از آنجا که گزینه چندان مناسبی برای مسیر‌های شهری محسوب نمی‌شود، طرفداران خاص خود را دارد و همه موتورسواران به سمت خرید چنین موتورسیکلتی نمی‌روند به همین دلیل آمار فروش این موتورسیکلت چندان بالا نیست.

رادیسون ۲۵۰ از نظر طراحی پیرو یک سبک خاص است و باید بگوییم بیشتر موتور‌های تریل با استفاده از همین زبان طراحی ساخته می‌شوند. نکته مهم در مورد این موتورسیکلت‌ها، ارتفاع زیاد آن و لاستیک‌های با آج بزرگ است به علاوه اینکه قطعات اضافی همچون فلاپ‌های بزرگ بر روی بدنه آن دیده نمی‌شود.

موتور به کار رفته در رادیسون ۲۵۰ حجمی معادل ۲۴۹ سی سی، یک سیلندر و ۲ سوپاپ دارد و می‌تواند ۱۴.۵ اسب بخار قدرت و ۱۶.۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته به چرخ انتقال پیدا می‌کند.

هدف از ساخت این موتورسیکلت‌ها عبور از مسیر‌های صعب العبور است و برای استفاده در مسیر‌های شهری گزینه مناسبی به شمار نمی‌روند؛ بنابراین اگر شما در چنین مسیر‌هایی حضور پیدا می‌کنید و علاقه به مسیر‌های آفرودی دارید، رادیسون ۲۵۰ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.